Kui palju maksab turbiini remont

Meie ajal on turbolaadurita auto pigem erand. Turbiiniga mootorid on laialt levinud, kuna neil on suurem võimsus ja nad võtavad vähem kütust, mis annab eeliseid nii sõidudünaamikale kui ka keskkonnale (heitgaaside hulk väheneb). Seoses sellega, et enamik autoomanikke on turbotehnoloogiaga kokku puutunud, tekkib nendel rohkelt küsimusi turbo kasutamise, hooldamise ja eriti remontimise kohta.
Turbo rikke põhjused
Turbiini konstruktsioon on keeruline, selle tiivikud sooritavad kuni 200 000 pööret minutis ja töötavad kõrgeimate temperatuuridega. Seadme lagunemist võivad põhjustada ülekuumenemine, koksi jäägid varuosade pindadel, tiiviku lõtk ja kulumine. Turbokompressori korrektne töö nõuab piisavat varustust kvaliteetse õliga ning süsteemi ei tohi sattuda abrasiivsed osakesed ja võõrkehad. Tuleb meeles pidada, et turbiini ja mootori töö on teineteisega lahutamatult seotud: mootori probleemid võivad rikkuda turbiini, kuid ka rikkis turbolaaduriga sõitmine võib mootorit kahjustada. Ülal nimetatud probleemidega kokku puutunud autoomanikul on kaks varianti: kas parandada turbokompressorit või osta uut. Vaatleme, mis on otstarbekam ja soodsam.
Uus turbiin
Turbiini asendus uuega on üks kindel võimalus. Sellisel juhul on oluline välja selgitada ja kõrvaldada eelmise seadme katkimineku põhjust, et olukord ei korduks. Hinna poolest on see variant õigustatud, kui turbiini remont maksaks omanikule isegi rohkem kui uue ost. Turuhinnad jäävad vahemikku 400–900 eurot. Kui hind ei ole takistuseks, siis on loogiline paigaldada täiesti uus turbokompressor uuele, väikese läbisõiduga autole. Osta tuleb usaldusväärsete kaubamärkide poolt valmistatud originaalset turbokompressorit, mis sobib just Teie autole.
Turbiinide remont
Turbiinide remont on väga levinud praktika. Tänu tehnoloogia ja materjalide arengule on turboseadmete töö ja hooldus muutumas üha usaldusväärsemaks ja tõhusamaks. Ametlikes töökodades turbiine testitakse ja võetakse lahti spetsiaalse varustuse abil, viiakse läbi arvutidiagnostikat. Olles välja selgitanud põhjuse, saavad spetsialistid selle kõrvaldada ja taastada remondi käigus tehase parameetreid, kasutades originaalvaruosi. Need aspektid on turbolaaduri edaspidise toimimise jaoks kriitilise tähtsusega. Remont on säästlikum variant. Omanikule võib see maksma minna peaaegu poole odavamalt kui uue turbolaaduri ostmine. Puuduseks on turbiini remondiks kuluv aeg.
BR Turbo: kiire alternatiiv remondile
BR Turbo aitab klientidel vältida turbiini pikaajalist remonti ja osta kohapeal kvaliteetse ja taskukohase turbolaaduri meie laost. Katki läinud turbiini asendamiseks me pakume laia valiku uusi ja taastatud turbokompressoreid. Meie tootevalikus on ainult juhtivate kaubamärkide originaaltooted: Borg Warner Turbosystems (Schwitzer, KKK), Mitsubishi Turbochargers, Garrett, Holset, IHI. Laost on kättesaadavad umbes 4000 mudelit enamike automarkide jaoks.
Hinnad algavad 150 eurost ja sõltuvad konkreetsest automudelist. Taskukohase ja sobiva turbiinimudeli leidmiseks võtke meiega ühendust, täites kontaktivormi kodulehel või pöördudes meie spetsialistide poole.
Vaadake lähemalt, kuidas näeb välja turbolaadija taastamise protsess: